Information

Här på hemsidan informerar vi om allt som rör vår bostadsrättsförening, styrelsen, våra stadgar och regler, förordningar och skötselråd som bör följas för att vår grannsämja och trivsel ska stärkas och att styrelsens arbete ska underlättas. Vi gör det för vår skull och att våra kostnader kan hållas nere, med andra ord era månadsavgifter.

Det finns kontaktformulär till styrelsen och formulär för felanmälan.

För att ha kontakt med andra medlemmar och även för att få information från föreningen har vi en facebookgrupp i föreningen. Det är en sluten grupp enbart för föreningens medlemmar och det står alla som är med fritt att göra inlägg. Bjud gärna in andra medlemmar ni känner till gruppen. OBS! felanmälan eller andra officiella ärende hanteras inte via denna grupp.

Fastighetsägarna, vår ekonomiska förvaltare, har en Boendeapp. Medlemmar i Brf Äpplet 1-5 kan ladda hem den till sin smartphone och använda den för att betala sin medlemsavgift, det är ett alternativ till papperavi eller e-faktura. Vi, Brf Äpplet 1-5, kan denna väg också skicka ut aktuella meddelanden till er.
Kolla även in deras sida på webben